MammaLouise i Dallas

Mamma till Walfrid, Tage och Aurora, fru till Pontus. Följ vårat äventyr i Dallas med allt vad det innebär. Hobbysömmerska under namnet MammaLouise syr. Hälsoutvecklare och studerar till en kandidat inom beteendevetenskap på distans

Girls night out

Publicerad 2017-06-12 04:28:37 i Allmänt,

Under året har jag och brudarna unnat oss med trevliga utekvällar där vi ibland hamnat utanför vår comfort zone. Jag och Hanna har hängt i gatdinliknande hängmattor från taket, där vi skrattade så magen värkte. Vi har misslyckats i bowling och top golf och ätit gott varje gång. Igår var det dags för rollerskates, varianten med två hjul på varje sida om skorna och en såndär typiskt amerikansk rink där discokulorna fått ett nytt liv. Har man sett Trolls var det som klippt ur scenen där Bridget snurrar kungen på sitt finger, fast mer graciöst såklart. Otroligt roligt men svårt! 


Skratten, det underbara sällskapet, mina fina vänner som helt klart är några att hålla i när det blåser, kommer fattas mig när vi står på svensk mark igen. Det är dessa otroligt fina människorna som fått mig att känna mig som hemma, istället för på en främmande plats, jag har kunnat vara ledsen och glad och alltid haft ett stöd. De kommer fällas tårar ... 


Lördagens Roller derby 😂😂 Helena är dittvingad trots jetlag, men det var skoj att ha med henne :)
Sanna ser avslappnad ut på bilden men det är ett spel för gallerierna. I själva verket stod hon mest längst med kanten eller med en liten rullator som var på tok för kort för henne. Vi kände oss duktiga och Sanna bjöd så härligt på det ❤❤
Här är jag skjutredo, helt oförberedd på en överraskning med Hanna. Naturligtvis var jag en mästare på att skjuta TROTS finklänning
Otroligt läskigt men ett måste att testa på när man bor i Texas.

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela