MammaLouise i Dallas

Mamma till Walfrid, Tage och Aurora, fru till Pontus. Följ vårat äventyr i Dallas med allt vad det innebär. Hobbysömmerska under namnet MammaLouise syr. Hälsoutvecklare och studerar till en kandidat inom beteendevetenskap på distans

Musikhjälpen har börjat

Publicerad 2015-10-30 18:42:03 i Allmänt,

Jag är på tok för tidig egentligen men eftersom jag bor där jag bor och har ett rykte att försvara så måste jag börja nu - Musikhjälpen är igång! Förra året sålde jag 250 mössor och skänkte 12500kr till Musikhjälpen. I år är det klimatet som står i fokus - och jag tjuvstartar! 850kr är vi uppe i i skrivande stund men jag är inte nöjd förrän 251 mössor är sålda. Jag behöver all hjälp jag kan få! En mössa eller pannband kostar 100kr/st och 50kr går till Musikhjälpen. Är man snabb hinner jag sy och skicka med svenskarna som kommer om en vecka alternativt med dem som kommer till jul! En mössa från USA kostar dock runt 30kr att skicka vilket ger en total på 130kr - helt rimligt pris kan jag tycka! 
Här hittar ni mitt initiativ: 
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3946&artikel=6280566&srcuid=184506081

De egendesignade tygerna drar ut på tiden men jag hoppas de kommer innan vi åker till san fransisco så jag hinner sy till er som beställt. 

Hit me! MammaLouise är redo - har laddat med en pumpa av bästa sort! 

❤️

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela