MammaLouise i Dallas

Mamma till Walfrid, Tage och Aurora, fru till Pontus. Följ vårat äventyr i Dallas med allt vad det innebär. Hobbysömmerska under namnet MammaLouise syr. Hälsoutvecklare och studerar till en kandidat inom beteendevetenskap på distans

Det går undan

Publicerad 2017-01-28 22:34:56 i Allmänt,

Veckorna bara går och nu är det en såndär helg igen. Pappan är hemma och ikväll ska vi (eller barnen och pappan, för någon måste ju hålla Aurora 😉) åka skridskor. Jag har inte åkt sedan jag totalt förnedrades på gymnasiet, med två vänner blåhållandes i mina armar, för att jag inte skulle ramla. Jag var redan då sämre än jag mindes vilket inte är positivt! 


Det är inte bara veckorna som går fort, Aurora växer så det knakar och idag har hon kommit på hur man tar sig från liggande till sittande, vilket hon gör konstant nu. Hon kryper något steg men övergår till den berömda sälen då den är mer pålitlig och snabb. Hon gapar glatt åt gröt en gång om dagen, något pojkarna aldrig gjort, och sätter i sig en halv burk mat på kvällen. Ett barn som äter är nytt för mig, sova också för den delen! 

Jag klappar också mig själv på axeln, gjorde prov igår i företagsekonomi och jag skryter på med att jag fick alla rätt, ibland så lossnar paletten i tid 😂 

Vi stannar tiden en stund och njuter lite extra av helgen!! ❤ 

Pojkarna i nya tröjor som jag testat mönstret på.
Älskade, fina Walfrid
Min vackra, busiga och otroligt kärleksfulla Kanga
Stora tjejen ❤

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela