MammaLouise i Dallas

Mamma till Walfrid, Tage och Aurora, fru till Pontus. Följ vårat äventyr i Dallas med allt vad det innebär. Hobbysömmerska under namnet MammaLouise syr. Hälsoutvecklare och studerar till en kandidat inom beteendevetenskap på distans

Överraskad i massor

Publicerad 2016-04-29 03:29:50 i

Klockan är halv 9, Pontus spelar fotbollsmatch och jag sitter i soffan med sparkling cider och tittar på fina ballonger. Idag har brudarna överraskat mig med en babyshower! Känner mig helt plötsligt väldigt älskad och väldigt amerikansk! Dessa brudar har lyxat med alltför god kaka, doughnuts och paket. Bebisen har fått en babysitter som jag längtar efter att den ska få ligga och mysa i. Jag är så lycklig!! 
Jag är helt enkelt så glad att jag bjuder på en bild i mitt fläskiga tillstånd! Jag vet att jag är stor, och jag skakar bort det med att säga att när bebis är ute kan mamman röra sig igen, och då tar vi hand om fettet. Nu njuter jag av att vara hyfsat smärtfri och gravid. 


Imorgon börjar sista kursen för terminen vilket betyder att jag kommer ha tre härliga tentor i slutet på maj, helt enkelt dags att sätta sig med böckerna igen. Snart är det över och då är bebis nästa mål! Det kan inte bli bättre!!! 

❤ 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela