MammaLouise i Dallas

Mamma till Walfrid, Tage och Aurora, fru till Pontus. Följ vårat äventyr i Dallas med allt vad det innebär. Hobbysömmerska under namnet MammaLouise syr. Hälsoutvecklare och studerar till en kandidat inom beteendevetenskap på distans

Solen balsamerar själen

Publicerad 2015-03-29 17:44:44 i Allmänt,

Igår körde de spin of hope i Uppsala med drygt 1000 spinnare på en dag. Förra året var jag med och ledde vilket var en helt sjukt häftig upplevelse, denna gång var det ännu större. När man sedan skrollar på instagram och detta dyker upp är jag i dessa dagar för blödig för att hålla tårarna borta. 

Jag är uppriktigt ledsen över att inte kunnat vara med så nästa år får jag se till att vara anställd på ett gym här och göra mitt egna spin of hope, så är det bara! 

Det är tydligen babyboom bland mina vänner också vilket känns tråkigt att missa. Små bebisar att snutta (och sy till) är ju det bästa jag vet!!!

Symaskiner kom hit nu, medan jag väntar, sol ❤️

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela