MammaLouise i Dallas

Mamma till Walfrid, Tage och Aurora, fru till Pontus. Följ vårat äventyr i Dallas med allt vad det innebär. Hobbysömmerska under namnet MammaLouise syr. Hälsoutvecklare och studerar till en kandidat inom beteendevetenskap på distans

Första advent

Publicerad 2014-11-30 22:54:17 i Allmänt,

Det är första advent och vi passade på att se vad julskyltningen hade att erbjuda. Tyvärr en besvikelse då det inte var mkt att se. 

Vi har även försökt fixa årets julkort. Jag tog några kort med mobilen medan Pontus fotade med kameran. Jag hoppas det blir riktigt bra kort så vi slipper göra om det igen. Vi är ju väldigt sent ute. 

Självklart sitter pojkarna i hemsydda mössor och tröja/body med lussebullar på. :) 

Jag har även passat på att sy klart lite beställningar. Ett ekologiskt babynest till en kommande bebis och heldressen i storlek 104 jag ritade mönster till häromdagen. 


 
Kvällen avslutar vi med Maria Lang och julmust. Imorgon åker Pontus till Uppsala på jobb igen, tråkigt. Vi hoppas att vi får mer klarhet i allt under veckan ang flytten, det är sagt så. Men det är ju inte första gången vi har hoppet uppe :)

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela